...
detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها تکنولوژی
  • نویسنده hana
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
1403-04-22

معرفی جدیدترین گوشی نوکیا 2023 / بازگشتی شکوهمند

بازگشتی شکوهمند نوکیا بعد از سوکتی طولانی

گوشی Nokia magic max 5g 2023 در ماه اگوست روانه بازار شد با اینکه نوکیا در ده اخیر حضور پرنگی در بازار موبایل نداشته اما جدیدا محصولات نوینی را وارد بازار کرده که بعد از سکوتی طولانی حضوری قدرتمند و با شکوه داشته است . برندها بر سر جدیدترین تجهیزات هوشمند و امکاناتی مثل نسل پنجم اینترنت باهم رقابت میکنند . در ادامه با برسی مشخصات جدیدترین پرچمدار نوکیا به شما خواهیم گفت که چرا این گوشی رقیب ایفون است .گوشی مجیک مکس نوکیا قیمت متفاوت در کشورهای مختلف ارائه می‌شود. در ایران، این گوشی با قیمت تقریبی 20 میلیون بازار عرضه می‌شود، در حالی که در پاکستان قیمت آن حدود 90600 روپیه پاکستانی است

مشخصات گوشی Nokia magic max 5g 2023

این دستگاه جدیدترین پرچمدار نوکیا است و برای کسانی که به گوشی های اندروید علاقه دارند انتخابی بسیار خوبی است گوشی نوکیا مجیک مکس دارای صفحه نمایش 6/6 اینچی است و برای جایگذاری دو سیم کارت نانو ظرفیت دارد همچنین دارای رزولوشن 1440در 3200 پیکسل است و چندین دوربین دارد . دوربین های اصلی این گوشی شامل دوربین های ماکرو 5 مگاپیسل و اولترا واید 16 مگاپیکسل و واید 144 مگاپیکسل هستند.

گوشی نوکیا یک دوربین ثانویه واید 16 مگابایت هم دارد و دوربین سلفی ان مجهز به قابلیت HDR است .دوربین فیلمبرداری ان 4K پشتیبانی میکند از حافظه داخلی ان هم ممکن است 128. 256 یا 512 گیگابایت باشد.

برسی طراحی نوکیا Magic max

همانطور که پیش از این شرکت نوکیا در نمایشگاه MWC 2023 از دو گوشی جدید خود رونمایی کرد که یکی از انها Magic Max 5G 2023 بود این گوشی همراه هوشمند با نام نوکیا Magic Max 5G 2023 مشخصاتی دارد که نشان میدهد چرا با گوشی های ایفون در رقابت است . این گوشی صفحه نمایش کامل 67/6 اینچی دارد .در ضمن به خوبی Corning Gorilla Glass 7) از این صفحه نمایش محافظت می‌کند. وزن ان 190 گرم است این امکان را فراهم کرده تا کاربر بتواند تصاویر و فیلم های مختلف را با کیفیت بالا تماشا کند . نقطه قوت این گوشی با سایر گوشی های نوکیا داشتن رزولوشن بیسار بالا به مقدار1440×QHD3200+پیکسل است .قابلیت دیگر این گوشی که برای کاربران فعال گوشی‌های همراه اهمیت بسیاری دارد (Always-on display) است و امکان استفاده طولانی مدت از (Nokia Magic Max 5G 2023) را فراهم می‌کند. بدون اینکه صفحه نمایش خاموش شود.

دوربین گوشی نوکیا Magic max

با توجه به اینکه هر روز کسب و کارهای انلاین افزایش یافتند گوشی های موبایل وظایف مختلفی از جمله تصویربرداری و فیلمبرداری انجام میدهد

شرکت‌های گوناگون از جمله نوکیا سعی کرده اند که در محصولات خود از جمله همین نوکیا (Magic max 5G 2023) دوربین‌هایی با کیفیت بالا قرار دهند. دوربین سه گانه گوشی نوکیا که دوربین اصلی ان است سه لنز اصلی در حالت های واید و اولترا واید و عمیق دارد. در حالی که دوربین سلفی قدرتمند ان 64 مگاپیکسل است . قابلیت های گوشی نوکیا مجیک مکس مانند عکسبرداری پانوراما .زایس اوپتیکZeiss Optics.و فلش LED به شما امکان عکس گرفتن حرفه ای را ارائه می‌دهند.فراموش نکنید که دوربین گوشی نوکیا امکان فیلمبرداری با کیفیت (1080p 30/60 fps) را برای کاربران مهیا ساخته است که پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از افراد خواهد بود

باتری گوشی نوکیا Magic max

باتری یکی از مهم ترین اجزای سازنده گوشی موبایل است . نوکیا با تمرکز خیلی زیاد برای قوی کردن باتری این گوشی توانسته ظرفیت باتری گوشی های نسل جدید را ارتقا دهد . مجیک مکس دارای باتری با ظرفیت 6500 میلی امپر ساعت است .

حافظه گوشی نوکیاMagic max

این گوشی دارای رم 8.6 و 12 گیگابایت است و حافظه جانبی با ظرفیت 128. 256 و 512 گیگابایت دارد البته شما میتوانید با میکرو اس دی تا 1 ترابایت هم افزایش دهید .

امنیت گوشی نوکیا Magic max

همه میدانیم شرکت اپل همیشه بر اساس تدابیر امنیتی طراحی میشوند . اما نوکیا هم برای اخرین محصول خود از این موضوع غافل نشده برای مثال در مجیک مکس سیستم اثر انگشت .پین کد و الگوهای مختلف قرار داده

سایر تجهیزات گوشی نوکیاMagic max

شامل جدیدترین حسگرها مانند اثر انگشت (زیر نمایشگر، اولتراسونیک)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما و فشارسنج در این گوشی وجود دارد .

مقایسه نوکیا Magic max با ایفون 14 پرومکس

در سیستم نمایش هر دو گوشی از دو نوع نمایشگر مختلف استفاده شده . صفحه نمایش 67/6 اینچی در گوشی ایفون مجهز به نمایشگر OLED و در نوکیا مجهز به نمایشگر AMOLED است دوربین گوشی ایفون 48 و دوربین گوشی نوکیا 144مگاپیکسل است . و دوربین سلفی ایفون 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی نوکیا 64 مگاپیکسل است . مورد مهم بعدی باتری است . باتری نوکیا لیتیوم پلیمری و باتری ایفون لیتیوم یونی است . ولی هر دو گوشی با شارژرهای  اورجینال سریع شارژ شده و به خوبی شارژ نگه میدارد . شارژرهای  اورجینال را میتوانید از سایت موبیکالا تهیه کنید.

جمع بندی

اکنون در این مقاله پرداختیم که در ماه اگوست 2023 گوشی نوکیا Magic max روانه بازار شد قابلیت های کلیدی زیادی دارد به همین دلیل ان را رقیب سرسخت گوشی های ایفون اعلام کردند. شما میتوانید نظرات خود را درباره Nokia Magic Max 5G 2023 در این سایت موبیکالا با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال 1390 در زمینه تعمیرات و فروشگاه قطعات و لوازم جانبی موبایل شروع کرده است. در مجموعه موبیکالا کلیه کالاها به صورت مستقیم تامین میشود . تمامی کالا ها اصل شرکت بوده و با سلامت کامل به مشتریان ارائه می دهد.

بندرعباس – مجتمع ستاره جنوب – طبقه همکف – پلاک 61/2

کلیه حقوق این سایت متعلق به موبیکالا می باشد.
بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.