...
detail-blog
1403-04-21

سامسونگ گلکسی S25: همه چیزهایی که باید بدانید

سامسونگ گلکسی S همیشه در میان بهترین گوشی‌های هر سال قرار می‌گیرد، بنابراین همیشه منبع هیجان است. به همین دلیل، حتی با اینکه خط تولید سامسونگ گلکسی S25 هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است، ما از هم‌اکنون به آنچه که ممکن است به دنیای موبایل بیاورد، نگاه می‌کنیم.

علاوه بر این، در حالی که آخرین گوشی‌های سامسونگ – یعنی سامسونگ گلکسی S24، S24 پلاس، S24 اولترا – بدون شک فوق‌العاده هستند، اما هنوز جای بهبود دارند، همانطور که در بررسی‌های ما از سامسونگ گلکسی S24، S24 پلاس و S24 اولترا خواهید دید.

با این در نظر، ما یک لیست آرزو از تمام ارتقاء‌های کلیدی که از خط تولید سامسونگ گلکسی S25 می‌خواهیم، ایجاد کرده‌ایم، و همچنین لیستی از بزرگترین شایعاتی که تاکنون درباره این بهترین گوشی‌های سامسونگ آینده منتشر شده‌اند. خلاصه‌ای از موضوع

سامسونگ گلکسی S25: تاریخ انتشار و قیمت احتمالی

چیست؟ پرچمدار بعدی سامسونگ که تاشو نیست کی منتشر می‌شود؟ احتمالاً اوایل 2025 چقدر هزینه خواهد داشت؟ احتمالاً بیش از 799 دلار / 799 پوند / 1,399 دلار استرالیا

با توجه به اینکه خط تولید سامسونگ گلکسی S24 در ژانویه امسال منتشر شد، احتمالاً سری S25 در یا حدود ژانویه 2025 منتشر خواهد شد. قطعاً انتظار داریم این گوشی‌ها اوایل 2025 منتشر شوند، زیرا در حالی که سامسونگ گاهی مدل‌های جدید را در فوریه منتشر می‌کند، نسل‌های اخیر همیشه اوایل سال منتشر شده‌اند.

این گوشی‌ها ممکن است گران باشند، زیرا احتمالاً در برخی مناطق با پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 آینده که خود انتظار می‌رود افزایش قیمت داشته باشد، عرضه خواهند شد.

برای مرجع، سامسونگ گلکسی S24 از 799 دلار / 799 پوند / 1,399 دلار استرالیا شروع می‌شد، بنابراین احتمالاً حداقل مبلغی که می‌توانید برای گلکسی S25 انتظار داشته باشید، همین مقدار است. اما اگر Snapdragon 8 Gen 4 بیشتر از Snapdragon 8 Gen 3 هزینه داشته باشد، سامسونگ احتمالاً این افزایش قیمت را به مصرف‌کنندگان منتقل خواهد کرد. و البته، سامسونگ گلکسی S25 پلاس و S25 اولترا نیز بیشتر از مدل پایه هزینه خواهند داشت.

برای مرجع، گلکسی S24 پلاس از 999 دلار / 999 پوند / 1,699 دلار استرالیا شروع می‌شد، در حالی که سامسونگ گلکسی S24 اولترا از 1,299.99 دلار / 1,249 پوند / 2,199 دلار استرالیا شروع می‌شد، بنابراین احتمالاً برای مدل‌های بعدی همین مقدار یا بیشتر پرداخت خواهید کرد.

مشخصات سخت افزاری

در مورد پردازنده‌ای که قرار است S25 را قدرت دهد، اوضاع کمی نامشخص است. در ابتدا، تصور می‌شد که سامسونگ می‌خواهد پردازنده‌های مختلفی را در مناطق مختلف با خط تولید گلکسی S25 ارائه دهد، همانطور که با خط تولید گلکسی S24 انجام داد.

به طور خاص، گزارش شده بود که شرکت قصد دارد گلکسی S24 و S24 پلاس را با پردازنده Exynos 2500 خود در اروپا، هند و کره جنوبی عرضه کند، در حالی که بازار ایالات متحده Qualcomm’s Snapdragon 8 Gen 4 را به طور کامل دریافت خواهد کرد.

سپس، مشخص شد که سامسونگ در تأمین تقاضای تولید برای Exynos 2500 مشکل دارد، که باعث شد تحلیل‌گران باور کنند که شرکت ممکن است پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 را در هر مدل گلکسی S25 استفاده کند، بدون توجه به منطقه.

اخیراً، شنیده‌ایم که سامسونگ در حال بررسی همکاری با MediaTek برای کمک به تولید پردازنده‌های گلکسی S25 است، به دلیل قیمت بالای Qualcomm’s Snapdragon 8 Gen 4. اگر واقعاً سامسونگ با MediaTek قرارداد ببندد، ممکن است برخی مدل‌های گلکسی S25 در اروپا، هند و کره جنوبی با یک پردازنده MediaTek – احتمالاً MediaTek Dimensity 9400 – مجهز شوند، در حالی که دیگران از پردازنده Exynos 2500 خود سامسونگ استفاده کنند.

همانطور که با خط تولید گلکسی S24، بازار ایالات متحده احتمالاً به طور کامل Qualcomm-exclusive باقی خواهد ماند، و همچنین شایان ذکر است که سامسونگ گلکسی S25 اولترا، به طور خاص، به نظر می‌رسد که با Snapdragon 8 Gen 4 در هر منطقه عرضه شود.

متخصصان چه گفته اند؟

در یک پست دیگر، @Tech_Reve نیز ادعا کرد که سامسونگ S25 تغییرات طراحی قابل توجهی خواهد داشت. بنابراین روی این گوشی‌ها که شبیه مدل‌های فعلی هستند، حساب نکنید. هنوز مشخص نیست که این تغییرات طراحی چه شکلی خواهند داشت، اما یک تحلیل‌گر در X ادعا کرده است که گلکسی S25 اولترا ممکن است صفحه نمایشی کمی بزرگتر داشته باشد که به 6.9 اینچ نزدیک‌تر از 6.8 اینچ گلکسی S24 اولترا باشد. و Ice Universe معتبر ادعا کرده است که گلکسی S24 اولترا ممکن است گوشه‌های تیز خود را با لبه‌های گرد جدید جایگزین کند، که ممکن است آن را راحت‌تر برای نگه داشتن کند.

در چندین پست دیگر در X، @BennettBuhner نیز ادعا کرده است که خط تولید S25 ممکن است باتری‌های بزرگتری نسبت به پیشینیان خود داشته باشد. و اینکه S25 اولترا ممکن است یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید با سنسور بزرگتر 1 اینچی، به علاوه یک دوربین فوق‌العاده عریض 50 مگاپیکسلی بهبود یافته است. یک دوربین تله‌فوتو 10x 50 مگاپیکسلی، و یک دوربین تله‌فوتو متغیر 3x-5x 50 مگاپیکسلی داشته باشد. با این حال، آنها اشاره می‌کنند که این‌ها شایعات بسیار اولیه هستند، بنابراین باید با احتیاط به آنها نگاه کنیم.

احتمالات و بهبود های گوشی اس 25

Screenshot

در واقع، یک شایعه جدیدتر (و از یک منبع معتبرتر) ادعا می‌کند که سامسونگ گلکسی S25 یک باتری 4,000mAh خواهد داشت، درست مانند پیشینیان خود.

در جبهه نرم‌افزار، سامسونگ سرانجام شروع به ارائه به‌روزرسانی‌های بی‌وقفه اندروید در گوشی‌های جدید خود کرده است، بنابراین احتمالاً سامسونگ گلکسی S25 نیز این ویژگی را خواهد داشت. سامسونگ گلکسی S25: آنچه که می‌خواهیم ببینیم

سری S25 می‌تواند حتی بیشتر از خط تولید گلکسی S24 تأثیرگذار باشد، اگر سامسونگ تغییرات زیر را اعمال کند.

  1. یک طراحی جدید

سامسونگ گلکسی S24 و هم‌خانواده‌های آن همه شبیه به پیشینیان خود هستند، و S24 اولترا حتی شبیه به S22 اولترا است. بنابراین ما امیدواریم که با خط تولید S25 تغییرات طراحی بیشتری داشته باشیم.

خبر خوب این است که تغییرات بزرگی شایعه شده است، اگرچه هنوز مشخص نیست که چه شکلی خواهند داشت. اما یک طراحی جدید و تازه می‌تواند هیجان برای این گوشی‌های آینده را افزایش دهد، در حالی که ماندن در همان حالت می‌تواند آنها را کسل‌کننده کند. 2. هوش مصنوعی بهبود یافته.

سامسونگ خط تولید گلکسی S24 را پر از ابزارها و ویژگی‌های هوش مصنوعی کرده است، اما همانطور که بررسی‌های ما نشان می‌دهد، این ویژگی‌ها ترکیبی از جالب و بی‌فایده هستند، و حتی می‌توانند مشکلات عملکردی ایجاد کنند.

برای خرید باتری گوشی های سامسونگ کلیک کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال 1390 در زمینه تعمیرات و فروشگاه قطعات و لوازم جانبی موبایل شروع کرده است. در مجموعه موبیکالا کلیه کالاها به صورت مستقیم تامین میشود . تمامی کالا ها اصل شرکت بوده و با سلامت کامل به مشتریان ارائه می دهد.

بندرعباس – مجتمع ستاره جنوب – طبقه همکف – پلاک 61/2

کلیه حقوق این سایت متعلق به موبیکالا می باشد.
بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.