...
detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خبری
  • نویسنده hana
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه
1403-04-25

سامسونگ از گلکسی واچ 7 رونمایی کرد

گلکسی واچ ۷ ؛ جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

گلکسی واچ 7 در همان ارتقاهای سخت افزاری و برخی قابلیت های جدید سلامتی خلاصه میشود و تفاوتی با گلکسی واچ 6 ندارد. در ادامه بیشتر با گلکسی واچ 7 اشنا میشویم.

مشخصات گلکسی واچ 7

گلکسی واچ 7 از نظر طراحی نه تنها همان ظاهر دایره ای شکل خود را حفظ کرده است بلکه از نظر جنس بدنه و ابعاد نیز هیچ تغییری نکرده است . این ساعت هوشمند همانند نسل قبل در دو سایز 40 و 44 میلی متری با ابعاد نمایشگر به ترتیب 1/3 و 1/5 اینچ تولید میشود . مدل ۴۰ میلی‌متری با صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی با وضوح تصویر ۴۳۲ در ۴۳۲ پیکسل Super AMOLED بهره می‌برد.مدل ۴۴ میلی‌متری هم از صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. این ساعت از گواهی MIL-STD-810H و گواهی IP68 استفاده می‌کند.

نمایشگر گلکسی واچ7 از نوع Super AMOLED با تراکم پیکسلی 327و 330 پیکسل براینچ است که روشنایی ان به 2000 نیت میرسد . گلکسی واچ 7 دو نسخه وای فای و LTE تولید میشود و رنگ بندی ان شامل کرم نقره ای و یک رنگ سبز زیتونی میشود . در مدل 40 میلی متری 28/8 گرم و در مدل44 میلی متر 33/8 گرم وزن دارد که در مقایسه با نسل قبلش افزایش یا کاهش وزنی صورت نگرفته است .

امکانات و قابلیت های سلامتی

تمام مدل‌های گلکسی واچ ۷ از حسگرهای پیشرفته سلامتی و ورزشی پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایشی برای این ساعت‌ها در نظر گرفته شده که با یک لایه یاقوت محافظت می‌شوند و همچنین از حسگرهای جدید BioActive هم برای این ساعت استفاده شده است که برای سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون تا 30درصد افزایش یافته است و امکان اندازه گیری شاخص AGES فراهم شده که شاخص مهمی برای معرفی روند کلی سن بیولوژیک بدن بوده و نشان دهنده سلامت بیولوژیک بدن است. در نهایت یک دید کلی از وضیعت بدن و تناسب اندام به دست امده.

ویژگی Heart rate monitoring نیز به صورت لحظه ای وضعیت ضربان قلب را زیر نظر دارد و در صورت بروز هرگونه اختلال هشدار میدهد

قیمت گلکسی واچ 7

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 7 متغیر است و بسته به نسخه و ویژگی‌های آن متفاوت خواهد بود. گلکسی واچ 7 در ارزان ترین نسخه یعنی 40 میلی متری مشابه سال گذشته از 300 دلار شروع میشود . نسخه 44 میلی متری با قیمت 330 دلار وارد بازار میشود . پیش فروش سری گلکسی واچ 7 از 10 جولای اغاز شده است و از تاریخ 24 جولای یعنی 3 مرداد 1403 رسما دردسترس عموم برای خرید قرار خواهد گرفت .

پردازنده جدید برای Galaxy Watch 7

حرف اصلی گلکسی واچ 7 در زمینه سخت افزار و عملکرد است.Galaxy Watch 7 در نتیجه بهبود عملکرد چشمگیری را در این ساعت هوشمند شاهد هستیم به طوری که میتوان انتظار داشت که تراشه جدید در پردازش های تک هسته ای تا 3/4 برابر و در پردازش های چند هسته ای تا 3/7 برابر سریعتر باشد . اجرای اپ ها نیز به ادعای سازنده تا 2/7 برابر بیشتر شده است .

باتری Galaxy Watch 7

باتری گلکسی واچ 7 در هر دو سایز نسبت به گذشته تغییری نکرده و روی اعداد 425و300 میلی امپرساعت ثابت باقی مانده است . بنابراین تنها باید به بهبودهای تراشه و نرم افزار برای افزایش عمر باتری بسنده کرد.

نظرات خود را در سایت موبیکالا با ما به اشتراک بگذارید.

منبع GSMArena

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال 1390 در زمینه تعمیرات و فروشگاه قطعات و لوازم جانبی موبایل شروع کرده است. در مجموعه موبیکالا کلیه کالاها به صورت مستقیم تامین میشود . تمامی کالا ها اصل شرکت بوده و با سلامت کامل به مشتریان ارائه می دهد.

بندرعباس – مجتمع ستاره جنوب – طبقه همکف – پلاک 61/2

کلیه حقوق این سایت متعلق به موبیکالا می باشد.
بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.